Тагове: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0
След като сте създали вече вашия фирмен блог, трябва да се погрижите за неговата популяризация или така важната в наши дни SEO оптимизация.
Целият труд, който сте вложили, може да остане напразен, ако никой не дойде да види блога ви и да чете публикациите.
Затова с право се счита за “мъртъв” този блог, който не е посещаван и разглеждан.
Трафикът е живителната сила за блоговете, тъй като за тях е особено важна активността на посетителите.
Затова трябва да помогнете на хората да ви открият и да се връщат отново при вас.
Ето някои съвети за Off Page SEO оптимизация, която сами може да приложите за постигане на по-голяма популяризация на вашия блог.
1. Бъдете активни в социалните мрежи.
- Направете фен група на блога си в социалните мрежи.
- Платформи като Twitter и Facebook дават
възможност за публикуването на кратки текстове,
връзки, синмки или видео, което значително повишава
вашата популярност, а оттам и доверието към
продукта или услугата, която предлагате.
2. Четете други блогове и коментирайте в тях.
- Открийте кои по-популярни блогове са посещавани от вашите потенциални клиенти. Коментирайте в тях и привличайте посетители с коментарите си, като оставяте линк, насочващ към вашия фирмен блог.
3. Подкрепяйте своите колеги-блогъри.
- Бъдете информиран. Може да споделяте със своите читатели всяка интересна публикация в други тематично свързани блогове.
- Създайте и поддържайте блогрол. Включете в списъка блогове, които
харесвате и желаете да препоръчате на своите читатели.
4. Обменете линкове с колеги-блогъри.
- Помолете ваши приятели да анонсират в своите
блогове появата на вашия блог.
- Поканете гост блогъри да пишат на вашия фирмен блог.
- Публикувайте ваши материали в други
блогове.
5. Публикувайте колкото се може повече линкове към вашия фирмен блог.
- Присъствайте с вашите линкове в авторитетните сайтове в бранша.
- Регистирайте фирмения си блог в повече портали и търсачки.
Прилагайки тези съвети, бихте допринесли за SEO оптимизацията на вашия блог. Ако искате той да успее, трябва след като го създадете да изградите и голяма аудитория от активно интересуващи се посетители, които да превърнете в свои клиенти. Това именно е ключът към успеха на всеки един фирмен блог.